На відміну від нещодавно аннонсованого GLB, GLA має м҆ які та округлі форми кузова, що дозволяє кроссоверу мати кращі показники аеродинаміки та відповідно меньше споживати пального. Багато елементів в екстер҆ єрі нагадують нам про хетчбек A-Class. Найцікавіше, що одразу після початку виробництва клієнти зможуть замовити заряджену модифікацію GLA AMG 35, яка вирізняється спортивними бамперами та наявністю колісних дисків більшого діаметру.
Інтер҆ єр має деякі відміності від салону A-Class, але за змістом відмінностей майже не має. Цифрова панель приладів встановлена горизонтально і продовжується до центральної частини торпедо. В топовому виконані перед водієм розміщено два 10,25 дюймові монітори на які виводиться вся інформація про системи та функції автомобіля. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні, і всі панелі виконано з типовою для Mercedes увагою до деталей.
Під капотом нового кроссовера встановлено ті самі мотори що і родини A-Class. На старті продажів базовим двигуном стане 1,3-літровий силовий агрегат на 160 к.с. та 250 Нм крутного моменту. Розгін з 0 до 100 км/год з цим мотором можливий за 8,7 секунд. А вже згадана раніше версія під індексом GLA 35 матиме 300 к.с. та повний привід за рахунок такої комбінації, вона долатиме позначку у 100 км/год всього за 5,1 секунди. Повний привід у кроссовера розподіляється в трьох варіантах 80/20, 70/30 та 50/50. За ідеальних умов автомобіль має передньопривідні повадки.
На європейському ринку базовий Mercedes GLA скоріш за все коштуватиме від 30 тисяч євро. Кроссовер обіцяє стати одним з лідерів в сегменті, тому ми сподіваємось що випробуємо його вже в найближчому часі…